lördag 3 maj 2014

Tills löven slagit ut


Hej världen!
Orden slår tomma, väger tunga och står stilla i samma stund som sanningens ögonblick skulle träda fram genom cyberrymdens alla oändliga portar. Vill stänga ner, sträcka vapen, kasta in handduken. Men fastän det inte är lätt när det är svårt ska man låta allting fortvara. Även denna publika dagbok. Kommer inte dela med mig av vargatid, möjligen indirekt eller rent av beslöjat, men inte helt sonika. Inte på ett bra tag iaf. The show must go on. Så från och med nu ska jag göra mitt bästa för att hålla bloggen på rätt köl och inte låta uppdateringarna komma på efterkälken. Det kommer ta tid att få rätt flyt men tills löven slagit ut, skoldagarna blivit färre och mörkret har gett till vika, då, då kommer ni glömma denna svacka och se mig som ni en gång brukade se mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar