tisdag 6 maj 2014

Om en resa och en vän

Gatufoto från Holland




























Hallå genom det svenska ljumma regnet! Något jag inte hunnit tälja er är om en resa jag fick uppleva tillsammans med en vän och hans familj under påskveckan nu i april. I en bil for vi bortom Sveriges gränser och vidare mot Belgien via Danmark, Tyskland och Holland. En resa som bestod utav nya spännande människor, vackra platser och häftiga äventyr (och en och annan förkylning). Det är nästintill omöjligt att beskriva hur bra det var, hur bra jag hade det. Men något som jag kan säga är iaf att jag är evigt tacksam för att jag fick följa med, att jag fick bli en del av deras familj, att jag fick chansen att le igen och känna en värme som tidigare känts kopiöst avlägsen. Jag fick ett minne för livet, två småsystrar, en till familj och min vän gav jag titeln bästa vän.

Kärlek till er alla, kärlek till min vän Matthijs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar