fredag 23 augusti 2013

Det går bra nu, typ

Hej ni fina! Första skolveckan har nu gått av stapeln och jag är supertaggad på vad resten av året har att erbjuda. För er som inte vet, jag har kanske inte nämnt det tidigare, så pluggar jag samhäll media med programfördjupning foto på Akademi Sinclair Margaretegärde. Och för mig, är det bara toppen! Alla kurserna är så roliga och ser liksom fram emot de läxor som vi fått. Freeakigt!
Hur som helst, nu e det helg och jag har ingen susning om vad som händer då. Vi får se, ha det kärt!
(tycker om min kjol typ mycket)

2 kommentarer:

  1. Hi, me again - the anonym. :D
    I love love love all your skirts and dresses, so cute! I have to know from which stores you get them! <3
    xx

    SvaraRadera
  2. Hello again! Thank you so much, I buy almost all my clothes at H&M, Bikbok or Gina Tricot.. But if I had more money I would buy all my clothes at Nastygal, Urban outfitters or like Topshop.

    Kram! <3

    SvaraRadera