fredag 28 juni 2013

Ge mig nåt som tar mig någonstans

Tjenis penis! Som sagt drog jag te Gtb idag, sådär spontant och upproriskt som det kan bli. Vandrade runt gata efter gata och gick in staden då det är tänkt att jag en dag ska ska kalla den "där jag bor".

Två timmar senare kom Lydia och vi köpte godis av någon anledning. 
Nu var vi två vandrare och sökte upp en secondhand-butik.
Med lite hjälp från en göteborgare kom vi rätt och kikade på kläder, lp-skivor och böcker till superpriser.
Åh, Göteborg, jag tycker så mycket om dig.
Vi vandrade lite till på kullerstensgatorna och på spårvagnsvägar för att fördriva tiden.
Efter en stund slog vi oss ner vid ån, gissade kalsonger på alla de maskulina förbigående och åt en märklig blå karamell.
Tillslut skiljdes våra vägar och jag tog en buss och en tupplur hem.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar