söndag 2 december 2012

Nej, en kamel har tre pucklar


Hej alla pulkabarn! Som sagt så spenderades den 1 av sista månaden hemma hos min gosLudde tillsammans med kanske åtta andra gosflickor och pojkar.


Det var typ jättemycket fantastiskt och så, spelade spel, åt jättegod mat (Ludde om du läser detta vill jag ha recept) och vi såg på film men hoppade över slutet.
Erica hade snyggaste frillan av oss alla utan tvekan.


Både jag och ludde diggar svarta kalasbyxor!
Här har vi goaste isbjörnen, blekaste rådjuret, gulligaste ugglan, trötta ekorren och den lika trötta kamelen.
Ett gäng blev kvar ända tills solen steg upp på himlen. Ybervackert så jag tror jag måste göra en kullerbytta som når enda till merkurius.
Fast någon som är ännu vackrare är ju Ludde, som nu är sjutton år!

1 kommentar:

  1. Åh, man blir ju helt lycklig av bilderna! Så mysigt och så fint folk!

    SvaraRadera