lördag 28 juli 2012

Vi skickade röksignaler för att tala om hur mycket vi älskar varandra

Här kommer fortsättningen av tältutflykten på Luddes störtfina gård. Få se nu.. Vi var vakna ganska länge va? Vet iaf att vi startade en film kl 3 på natten...


Hehe.. Ja, natten var lång och livfull egentligen

Det syns väl ändå här?!

Så här kunde det också se ut under nattens gång

Godmorgon kuckelikuade tuppen klockan åtta och då var jag vaken. I tältet på bilden ovan ligger alla förutom jag och sover, jag som vaknade mycket tidigare passade på att vara ensam en stund med mig själv, kameran och Gud.



Täljde i väntan på samling vid frukosten


Gulliga morgontrötta töser väntade på frukost dem med


Så här såg min frukost ut minus smörgåsen i min mage
Mina stövlar är lila och korta, ville bara säga det


Död tjej i hettan som väntar på att gå till havet för ett dopp


Stranden var sådär lagom fullpackad


Baywatch nästa?


Hmm.. ja, vi hoppade i



Alltid lika seriösa, jag säger bara det


Sen tog batteriet på kameran slut, men dagen fortsatte ändå. Efter badet åt vi glass en bit där ifrån sedan åkte vi tillbaks till Gården och åt lunch. Vi träffade snyggaste tuppen i stan och såg på de raraste ankungarna i världen. En omgång Sanning eller konsekvens blev det också. Till kvällen packade vi ihop, sa hejdå, kramades och for hemåt.
Och det är så man uppfyller en dröm man en gång fick under en mattelektion!

Pyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar