lördag 28 juli 2012

I'm gonna find a way to take it off and make it okay



jag har döfräcka kalasbyxor och detta är en lista över saker som gör mig glad just nu


 • Jag har upptäckt "tomorrow is gonna be better" av Jushua Radin som är mysgulligt bra.
 • Jag ska snart låna en bok som jag ser hemskt mycket fram emot att få läsa.
 • Mitt hår är trassligt ihop i en stor knut, men det är okej för det är görskönt att det inte hänger ivägen hela tiden.
 • Isabelle sitter på min säng och bara är med mig.
 • Jag har köpt nya kläder men har lagom mycket pengar över att göra annat kuligt för.
 • Om några dagar ska jag få träffa Ludde igen och då ska jag bjuda henne på glass i steksolskenet.
 • Jag har en jättefin överraskning till Magdalena och hon vet ännu inte om det.
 • Barfotasommaren är ännu inte slut och snart är det läger igen.
 • Min roman tar framsteg med graciösa steg och den är toppenbra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar