lördag 26 maj 2012

We where in a wormflower war

Godagens små barn! Tänkte att jag idag skulle visa er en kronologiskt tur genom min fredag. Sitt still och luta huvudet mot nackstödet, please put your head against the headrest. Förmiddagen bestod av att försova sig och missa första lektionen för att sedan rusa till skolan för lektion nummer två som var inställd. Nu fick man tid till att sola i museéparken tsm med Lydia och försöka ta kort på våra händer som skulle avbilda ett hjärta fast såg mer ut som en rumpa enligt mig. We were also in a wormflower war!
Sedan impulsköpte vi belgiska jordgubbar på vägen tillbaka till skolan.

Jag tyckte staden såg ovanligt vacker och exotisk ut idag och var tvungen att klicka några kort på dessa färgglada sakerna som vajade i vinden.







































Tog även detta kortet för att visa hur fint det var fast såg sedan att det var en stor skugga ivägen.....



























Upptäckte att vi hade en jordgubbs jordgubbe till vän under religionen.



Efter naturkunskapen åt jag upp den sista jordgubben, de tog slut fort då vi hade bjutt hela klassen på gubbarna :D










Senare på kvällen myste jag och syster mi med godis i stan. Jag passade även på att fota lite grann vilket var väldigt kul.



Vi satt vid bäveåns kant och myste.



Våra skor tycker jag är riktigt snygga btw!

Tog ytterligare ett kort på min vackra stad Uddevalla som jag älskar mer och mer för var dag som går. 



Och till sist avslutade vi kvällen med att avslöja våra hemliga superkrafter.. eller något i den stilen!

Adjö! Ha en fin och solig helg nu, Pyssar <3

1 kommentar: