onsdag 23 maj 2012

Dagordningen som egentligen inte är speciell alls



























Hej era pundare! Idag är som alla andra dagar och att göra ett inlägg om den är väl ändå ganska onödigt, men men.. jag gör't ändå. Har först varit på tandreglering och sedan i skolan då vi bara var på en föreläsning om sex och samlevnad. Hehe.. Jag har också varit på torp med syster min och ätit på Subway och letat efter en klänning (som jag inte hittade). Hmm.. När jag kom hem smaskade jag i mig en bit vattenmelon i kvällsvärmen.
.....

























Hemma hittade jag även min räddare i nöden för denna veckan som mamma köpt hem åt mig. (Glad)


























Och nu ska jag knapra färdigt på min kaka som jag fick på subway, hihi!
Puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar