tisdag 1 maj 2012

Mopedfisar, solkatter och tomatbrännor


























Tjenare i lingonskogen! Nu sitter jag i min säng med lite magont, en nypa stress och årets första solbränna och tänker att jag ska showaoff lite granna av de skaer jag har köpt idag. Vi börjar med mina nya gympabyxor som kommer hänga med mig överallt då de är sådära jättesköna.


























En sån här burk med niveakräm som jag tänkte nöja mig med lite eftersom the body shop inte hade öppet idag. Fast ska nog köpa mitt efterlängtade body butter imorrn eller någon annan närliggande dag.


























Köpte även nytt nagellack som e typ pastellblå/mintblå/babyblå. Det blev ett billigare alternativ än vad jag hade siktakt in mig på i början. Bea is going ekonomisk!


























Och.. hehe! Tillsist så köpte jag en ny bikini som man även kunde leka med bara för att göra detta inlägg lite mindre trist än vad jag hade tänkt mig.
Jaja.. Detta var då allmänt bakofram och onödigt informativt. Ha det bra nu mina smörblommor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar