fredag 4 maj 2012

En fredag som inte blir så mycket mer än det

 
Hej fredagsmysare! Jag har inte något superspännande att berätta om men i brist på något att göra för stunden tar jag mig tid till att skriva ett inlägg. Idag är det den hära efterlängtade fredagen som man gått och suktat efter i flera dagar och när den väl är här så är det inget storslaget som inträffar men allt är bara helt lugnt och ovanligt trevligt.
Idag har jag tatt det lugnt i skolan och sedan impulsträffat Becca och hängde med henne i stan en stund. Där Köpte jag mig en fin kofta som gör mig glad. Nu e jag hemma med familjen, det vill då säga med mamma, pappa, hundarna Irma och Bosco, syster Isabelle och blivande svåger Jonas. Vi har ätit god mat, druckit kaffe och misstänker nu att det är en film på G. 
Imorrn blir det nya äventyr med flickorna BUS! Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar