torsdag 22 maj 2014

A little party never killed nobody, so we gon’ dance until we drop



Hei babes! Värmen som anlänt till Sveriges alla hörn kan berätta att det snart är sommar. Alla vandrar runt i tunna kläder, drämmer på solbrillorna och äter mer glass än vad som är bra för dem. Jag spenderar dagarna mestadels i skolan och när jag inte är i skolan sitter jag någonstans och kämpar med de allra sista skoluppgifterna för min gymnasietid. Imorgon ska jag vara klar med dem och sedan är det bara två veckor kvar av korridorsnubbel för min del, efter det tar jag studenten. Då blir det jubel, då blir det tårar, då blir det party.

Nästa vecka kommer jag förmodligen att hinna uppdatera bloggen lite mer regelbundet. Än så länge får ni stå ut med att det ibland ekar tomt.

Keep your head up high! Knos <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar