lördag 8 februari 2014

Grattis, min älskade vän

Jag har en vän. En vän som jag älskar mer än alla blommor på våren, stjärnor i universum och mer än alla mina hjärtslag. Hon är min vän, bästa vän, syster, fru, vapendragare, rådgivare, psykolog och partner in crime. Nu fyller hon arton år och jag är sämst som inte är där hos henne idag för att fira henne. Men försöker göra det bästa av situationen. Magdalena, du är helt fantastisk! Med dig har jag haft mitt livs äventyr, och det har knappt börjat. Du är bland det bästa som någonsin hänt mig och jag kommer aldrig någonsin att låta dig försvinna från mig, du betyder för mycket för mig. Hoppas att du känner detsamma och att du vet hur mycket jag älskar dig och att jag alltid finns här för dig.


Tack för att du är min vän, och tack för detta året tillsammans med dig. Nu väntar bara resten av våra liv som bästisar.

1 kommentar:

  1. Detta. Kan vara något av det finaste någonsin. Alltså åh, älskade du. TACK!!!!!! Du är bäst. Jag älskar dig något så kolossalt och ja, du är något av det bästa som hänt mig med. Lätt! Puss

    SvaraRadera