lördag 28 december 2013

Farväl och välkommen


Hola läsers! Ikväll var det tid att säga hejdå till Hanna, Daniel och Leon. Efter fyra dagars stoj och stök är deras frånvaro helt obekant för mig, saknar redan Leons små brokigheter och sällskapet från Hanna och Daniel. Men men, vi pratade iaf om att jag ska komma hem till dem på ett besök närmare våren. Jag tog också lite webkamerabilder på en tredjedel av fynden från mellandagarnas shopping. Halsduk och en svart kofta, toppen är en julklapp från Magdalena och byxorna är.. ja jättegamla. Tänkte kanske fixa en lite kategori för kläder på bloggen då jag tycker kläder bara är för kul. Dock utan den ytliga perfektions sörjan man stöter på i all slags media, är riktigt less på det. Kul ska det vara. Kläder, hej och välkommen till min blogg.

Pyss!

Haha ja, jag ramlar i gif:en

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar