onsdag 27 november 2013

Birthday girl

Men hej på er! Idag fyller min älskade Lydia 18 år, och det firades att med nära o kära gå och fika, 2 gånger! Så går det när man har många vänner och lite fritid, blir helt enkelt så att man klämmer in allt på en o samma dag. Iaf, fika numero uno vart' med klassisarna Angelica, Mikaela och Irene. Fina tösabitar! Vi gick på förmiddan till Lejas Café och hängde med lattes o snack. Fika numero dos vart' med Magdalena (Becca och Erica kunde tyvärr inte närvara). Och självklart jag och födelsedagsflickan förstås. Det var riktigt mys <3


Smexyjäntorna Angelica och Mika, looking good


Min o Lydias fikabricka, hon debuterade med att dricka sin allra första latte. Grattis bruden!


Efter förmiddagsfikan och skolan spatserade fikagäng2 mot Yerba Café



Vackra fika! Är helt hängd på Yerbas tekoppar och tesil/tesugrör(kallas tydligen bombilla(?)), så coola


Magdalena, fin som alltid


Min tokfabulösa utsikt från min lilla fotölj. Vi blev kvar tills stängningsdags, pratade om förväntningar, resor, framtiden och krogar, lite sådana viktiga och braiga samtalsämnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar