söndag 10 november 2013

Bend it baby

Tjo! Fatta hur fort den här helgen har gått, jag har ju inte ens hunnit tänka känns det som. Men jag antar väl att det blir så när man sitter och pluggar körkortsteori stup i kvarten, och när man inte gör det finns det andra läxor som kan fylla ut tiden. En av skoltortyrerna (fast ne) som jag fått gjort är en fotoläxa, att fota med ett lensbaby objektiv. Några av bilderna är dessa på söstra mi. Kan erkänna att de inte är toppkvalité fast hon är snygg iaf och det var första gången som jag riktigt tagit mig tid till att använda en lensbaby. Vilken bild är bäst? måste välja ut minst en..

Imorrn är det nya tag som gäller, köss!

4 kommentarer:

  1. I like the third one best. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Great! I guess I'll have to ask some of my friends about it too. It's really hard for me to choose only one ;D

      Radera
  2. Jag gillar den svartvita mest! :)

    SvaraRadera