torsdag 19 september 2013

Födelsedagsbarnet

Det är den 19 september idag och om man frågar mig är det bara en synonym på Ericas födelsedag. Så denna dagen ägnades alla mina tankar till henne, med presenter och ett minikalas med kladdis som Lydia fixat. I present gav jag henne en yberfin anteckningsbok att gå lös på, Svindlande höjder som är en av mina absoluta favoritböcker och en annan bok som hette Ensamma hjärtan och hemlösa hundar som är en bok jag själv har varit sugen på att läsa ett tag. Tyckte det blev bra. Det som annars har inträffat under dagen är soppkrasch i matsalen, teknikstrul och mind searching.

Kärlek!

Första upplaget ur anteckningsboken, skrev ett litet brev till henne på ena sidan.
Födelsedagsbarnet och kladdkakebakaren Lydia
Happy people, anteckningsboken jag själv önskade ha i min ägo.

Med lite fantasi kommer man långt, vi fick tända ljusen på låtsas i brist på något att tända med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar