lördag 11 maj 2013

Berlin day 5

Då var det dags för den femte och sista dagen av Berlin, en mycket kort men fartfylld dag. Sista minuten shopping på Primark och maraton bland tunnelbanorna. Sedan var det dags för att ta oss till flygplatsen. 
Kommer sakna tunnelbanorna typ såhääääääär mycket.
Vi hann inte äta någon lunch som egentligen var meningen att man skulle gjort under den lediga tiden så det fick bli lite mat på flygplatsen. Jordgubbar, pommes frites och apelsinjos = den perfekta blandningen.  
Såher fin var Elaf då när vi skulle på planet hem. 
Och Såheeer fina var Mickan och Lydia. 
Det var lite (jätte) sorgligt att stiga på planet och veta att man snart skulle vara hemma igen. 
Men ja, kanske bara var jag som kände så. De andra verkade vara riktigt taggade och hade nog en aning hemlängtan.
Haha! så söta
Och ja.. det här var det sista jag såg av Tyskland och strax efter att vi flugit över havet så ersattes den blåa himlen av en grå regnig himmel. 



Jag kommer aldrig glömma dig, alltid minnas och hålla kärt allt du gav mig. Jag lovar att jag en dag ska komma tillbaka. Berlin, du kommer alltid rocka mitt hjärta så hårt.

Kyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar