fredag 17 maj 2013

And here's to you Mrs Oroug

Hej! Tänkte berätta en sak, imorrn är det bröllop och det är syster mi Isabelle som gifter sig. Helt undermotthafuuuunbeliveble! Jag ska då vara hennes tärna och som tärna så är det min uppgift att fixa möhippan. Och det har jag gjort, förra veckan. Så, här har vi en handfull bilder från den stora dagen.
Jag och en bunt andra vänner pusslade ihop en finfin picknick för Isabelle där vi åt paj, kakor och lekte lekar.
Hon var lika vacker som alltid!
Åh, det var mysigt!
Här har vi typ den enda bilden tagen på mig från den dagen, egopic ftw
Nomnomnom.. Nu matar jag bara på med massa pix

oooh vi spelade Kubb, här har vi vinnarna!
Efter picknicken begav vi oss till Göteborg där vi vandrade runt, gick på bio och åt ute. Trevlig och inte alltför pinsam möhippa.

Imorrn blir det bröllop!!!!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar