söndag 3 februari 2013

Read all about it


Vilka är dina absoluta favorit pojkar?
Ron Weasley, Robert Pattinson, Joseph Gordon-Levitt, Legolas, Vovven min, Sheldon och the last one.
Vilken film berör dig mest?
Åh the twilight saga, tar totalt kål på mig som ett färskt djupt öppet stort fett blodigt sår i bröstet.
Den mest hjärtskärande låten?
Possibility med Lykke li, hur kan en låt ha så rätt?

En nostalgifylld plats?
Skogen, skogen, åh.. skogen
Vilket är ditt favoritklädesplagg?
Glitterykalasigabyxan rockar ju världen knäsvag
Var är du om fem år?
Tjugotre år med en sjuttonårings hjärta och liv, ensam och tragisk. Rosa slitet hår med en cigarett i mun och vinglas i hand på en balkong någonstans i lover Göteborg.


Har du någon sommardröm?
Komma bort..
Jippetihoopglad låt?
You make my dreams, Hall and Oats
Haru en favoritklädesaffär?
American Apparel och Urban Outfitters.. dock på tok för dyrt för mig

Hur mår du?
Fråga helst inte det
Finns det något du saknar just nu?
Sömn, tid, trygghet, motion, kärlek och min vän

Något som gör dig arg?
När folk inte lyssnar de få tillfällen jag faktiskt vill prata, när folk frågar utan att  bry sig om svaret, när folk inte tror på det jag säger... och tusen saker till såsom vargjakt och mig själv.

Kyss!

Alla bilder från min alltid lika braiga tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar