torsdag 21 februari 2013

Min levnads lust är skuren av

 Hej idag har jag inte mått så bra, såsom alla andra dagar kanske man ska säga.. Men men, ska iaf berätta lite grann av vad jag hittar på när jag känner mig lite borta.
Jag storstädar mitt rum, rensar, detoxar, renar och sorterar. Mitt rum är som mitt huvud, oftast i total kaos och kan därför behöva en ordentlig rensning så det blir lite ordning och reda. Känner mig alltid mycket lugnare efter städning.
Efter det, medan jag vädrar rummet med fräscha kalla vårvindar, läser jag ur en volym dikter och känner mig otroligt träffad. Som ett skott rakt i hjärtat.
 Sedan spenderar jag timmar med att stirra på den blåa himlen och solen som tränger genom trädens alla grenar.



Dagarnas sista timmar umgicks jag med vännerna, hehe, dåligt skämt. Ne men jag kollade på några avsnitt vänner, åt pizza och drack vin sådär fint i ensamhet. Orkar ärligt talat inte med någon sorts mänsklig kontakt just nu. Isolation is dah shit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar