måndag 18 februari 2013

Allt som tillkommer en nybliven artonåring

Joo! Det är med ångest jag tar mig tid till att skriva här, känner att min bloggprestation inte är på topp som jag kanske hade önskat. Hur som helst, får väl göra ett försök på en sammanfattning av det som har varit the happening. Har fått bästaste presenterna lite sådär fint utspritt över alla veckans dagar. Några stuffs som jag fått är gustavsbergstallrickar (supernajjjs), canvasmålarduk, tekopp, vinglas vid namn Stora Hugo, money och tusen andra finprima presenter. Annars så har jag blivit skrämd till döds av grymmaste vännen Sonya och haft en sådär lagom vild tur till krogen med ett gäng på sex pers. Najjs, inte alla dagar man vaknar upp med minnesluckor och en blå tunga samt ett ömmande blåmärke på knät.

Kyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar