onsdag 12 december 2012

Prinsar och prinsessor och en hobbit

Tänk att igår var jag på äventyr igen. Denna gången men ett härligt gäng på tio minus fyra pers. Allt började i den vackra lägenheten på finaste gatan där prinsessan Anna bor.
Vi åt soppa som tydligen smakade kattmat, hängde knäveck på varandra och bakade pepparkakor.

Ludde var duktig!
Jag gjorde bland annat jesusbarnet och min fantastiska enhörning som blev en aning solbränd.
Såhär fina ting kunde man få beskåda hela kvällen.

Halv tolv begav fem utav oss ner till biografen där Hobbit skulle få underhålla oss i två timmar och femtio minuter
Filmen var tummen upp och kvällen/natten med. När natten var närmare morgon kraschade jag, Ludde och Tim i mitt rum tills tuppen gal och de två busebarnen strosade iväg till skolorna på morgontrötta ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar