söndag 9 december 2012

Now I know what a fool I've been But if you kissed me now I know you'd fool me again

 Tog mig en liten promenad in till stan idag, klädd i stor kofta och tantjacka över det och mina röda sammetskängor, frös både händerna och fötterna av mig men det fick gå ändå.
 Lurade runt lite på marknaden för att se vad som fanns att hitta där.

 Sedan drog jag mig undan lite och köpte en kaffe att värma mina händer på. Sedan strosade jag vidare i mitt älskade Uddevalla och hoppades på snöfall.
Något snöfall blev det dock inte, inte mer än snö som blåste av hustaken iaf. Hoppades också på att få träffa på en julhäst som brukar komma till stan nu vid juletider.
Och tänk, att precis när tanken slog mig om en häst så hittar jag en på vägen hem, underbart!

1 kommentar:

  1. Men åhh, så mysigt! :D Fattar inte hur jag kunnat tillåta mig själv att missa detta... Inte okej! Speciellt inte när både mor, far och bror var där medan jag satt hemma och pluggade... Jaja... Jag tycker att vi får åka på julmarknad i Göteborg som kompensation för detta! :) haha

    Förövrigt... Din jacka och kaffe på samma bild... Så galet fint! <3

    SvaraRadera