måndag 31 december 2012

It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside

 Dagarna har gått och nu är det bara några timmar kvar på detta tragiska året, till vilken mening hoppades jag på motsatsen? Iaf, har varit fullt hus i ett par dagar nu, med folks för Harry Potter tittandes och onkel Jonjas o tante Bittan på middagsbesök. Katastrofsomnade på soffan när alla gav sig av. Har för övrigt struttat runt i mina nya dansbyxor och drogat alvedon.
 Ludde i min säng och gossarna på madrasserna bredvid.
 Stämplar ut nu.. adjö adjö, ha nu ett hujävuska gott nytt år

2 kommentarer:

  1. Åhhh byxorna du har på dej på den första bilden, vart har du köpt dom?
    Jätte tacksam för svar, helst i min blogg så jag ser det! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stadium ;D Men jag skickar en kommentar på bloggen din också.

      Krim <3

      Radera