fredag 5 oktober 2012

When you're out of breath with nothing left to give


























Älskar hur solen skiner rakt igenom alla trädens färgglada löv och in genom mitt fönster. Det är såhär hösten ska vara. Jag är nu hemma från skolan (tredje dagen denna veckan) och känner mig rätt så värdelös som inte ens orkar med skolan. Men, jag tänkte nu satsa stenhårt på att ta hand om mig och vila så jag i fortsättningen ska klara av skolan utan några sjukdomar osv osv.

Njut av varma höstdagar, snart kommer istiden åter igen tillbaks. Krim

3 kommentarer:

  1. Är inte det mitt fönster.. :P Kram ICA <3

    SvaraRadera
  2. Hihi jo! Fast menar aldrig i inlägget att bilden är tagen på mitt fönster ;) Hittade bilden och tyckte den var passande till det jag skrev <3 iaf, första meningen.

    Kram o gos <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var en väldigt fin bild på vårt fönster! :) <3

      Radera