måndag 24 september 2012

Everyone knows you're going to love though there's still no cure for crying


























Och på den tredje dagen återuppstådd, min dator har åter fått se livets ljus och fungerande filer.
Back in the game och så vidare. Hektisk vecka framöver med lagom mycket plugg, en hel del träning och förhoppningsvis mycket möten med underbara älskade vänner. Planerar mycket för framtiden och tänker så jag inte kan sova. Saknar honom så mycket att det gör ont från tårna ut till de långa hårtopparna. På andra sidan jorden på andra sidan stan, har du en famn för mig?
Nu börjar året om igen. Öppnar dörren åt mitt förflutna och det äter mig på insidan, vem lät detta ske? Rösten tar med sig otäcka minnen jag trodde jag glömt, skriken ekar i mitt huvud.

Uppdaterar efter en tröttsam helg
Höstkyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar