onsdag 29 augusti 2012

Tillfälligt död men annars går det ju bra


























Nej, jag är inte frisk idag och jag har helt tappat min tidsuppfattning. Så ja.. enligt datorn är det onsdag idag. Okej, då har jag inte pratat på två dygn pga halsen som är som rivjärn. Inte okej alltså! Men ja, nu på kvällen är det lite bättre, fast jag har börjat nysa istället.. konstigt hur det bara kan vandra runt lite hur det vill. Imorrn kanske jag har ont i min stortånagels morbrors systers svägerska, jag får väl hoppas.

Imorrn är det min första lektion av mitt individuella val, dans. Jag har typ haft arga och bittra innre monologer i mitt huvud om hur pissdåligt det är jag jag kommer missa den. Att vara sjuk är ju bara så värdelöst.

Att vara tjurig är inte likt mig... nu ska jag vara glad istället. Få se.. Varm choklad, skriva roman och lyssna på musik? Det låter bra.

Pyys pyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar