torsdag 9 augusti 2012

Ta mig till en värld där jag kan få le




Hejsanhoppsan lillebror! Tänk att det var så här att jag ock Magdalena åkte till Göteborg igår. Vi var där och letade efter secondhand-affärer, vi var bara i en. Men den var verkligen tokfin och stenbra, tycke jag. Tyvärr var jag så uppe i den att jag glömde få med den på bild... Inte okej. Vad man fick med sig därifrån var en halv resväska och en halv skjorta, det var så att jag och Magdalena köpte dem tillsammans och tänkte liksom turas om att ha dem.


Här kom väskan med på bild, även jag själv som visar upp mina flygkunskaper

Magdalena var bättre på att flyga, orättvist orättvist orättvist!


Men snygga ansiktsuttryck har jag iaf



Vi drack mangojos! och åt mat få en råball restauran. 

Magdalena var glad för hennes mat såg godare ut än min


Det blev kväll och dags att åka hemåt igen, fast fast fast! vi fick vänta en liten stund på bussen


Så vi drack kaffe under tiden som vi väntade


Och ja.. Hmm.. Vi var oss själva.
Nu är jag tillbaks i verkligheten här hemma och taggar inför ungdomslägret som börjar på söndag. TAGGA!

Göttepöjkpussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar