torsdag 12 juli 2012

Lite planer skulle vara bra att ha


























Tjaba! Nu har jag varit duktig och planerat! Tänkte bara dela med mig av dem så ni också vet vad jag kommer att göra om ett par veckor. Skriver det även här så jag inte glömmer bort ifall jag skulle tappa bort min lilla lapp där allt står nedskrivet.

Okej, det är alltså om konserter, festivaler. först ska jag gå på Fallens dagar som är i trollhettan den 20 juli då Amanda Jensen 19.30 och Loreen 21.00 ska uppträda på drottningtorget.
Den 12 augusti är det dags för ungdomsläger som anordnas av Fristaden som är den församlingen jag går till. Lägret är tills den 16, tror jag?
Den 18 augusti är det dags att besöka kulturkalaset nere i Göteborg där jag framförallt ska se på Diamond Dawn som ska uppträda på kungstorget klockan 16.25.
Och tillslut, den 19 augusti ska jag ner till Göteborg igen för att kolla på Rix FM festivalen, där bland andra Moa Lignell, Danny och Loreen ska uppträda. Det är klockan 16.00 till 18.30.

Det var allt så länge, behöver bara lite folk att gå med, men det löser sig. Ha det bra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar