söndag 15 juli 2012

Jag är som vackrast när jag gråter

























Tio saker du vill säga till olika personer just nu:
1. Isabelle - Trots att du har hittat en ny partner älskar jag dig och stöttar dig, jag är så glad för din skull. All tid som blir över till mig värderar jag oerhört mycket, även om vi inte hittar på något kul.
2. Jonas - Sårar du Isabelle kommer jag ärligt att brutalt döda dig, om du inte har någon bra anledning till att lämna hennes sida. Annars så är jag glad att det är du som ska gifta dig med min syster och inte någon jubelidiot.
3. Magdalena - Är evigt tacksam för att du är min vän och jag älskar dig så att det gör ont! Ord kan inte beskriva vad du betyder för mig. 
4. Lydia - Du är så söt att du inte kan förstå det. Saknar dig och din kokkogulliga personlighet. Älskar dig till månen och tillbaks mer än tusen gånger om.
5. Erica - Vi träffas alldeles för sällan gumman min! Älskar dig mer än du kan förstå. Bättre fruga kan man inte få!
6. Tim - Tror inte du läser min blogg men måste bara säga att jag tycker du är kul, trots att du får mig att verka dummare än vad jag är.
7. Morfar - Du är död nu, men vill bara säga förlåt för att jag aldrig besökte dig på sjukhuset när du var sjuk. 
8. Caleb - Du läser nog inte heller detta men ändå.. Om vi ska vara vänner är det nog lättare om man åtminstone pratar med varandra.
9. Rebecca - Fortsätt drömma och njut! Det ska jag göra i alla fall.
10.Okända framtida make - Skynda dig! Behöver någon som kan hålla om mig och få mig att känna mig trygg.

Nio saker om dig:
1. Jag är som vackrast när jag gråter
2. Om jag var ett djur skulle jag vara ett rådjur, blåmes eller en enhörning.
3. När jag var liten levde jag på Oboy, det var det enda jag "åt". Den skulle drickas ur nappflaskan och tandläkaren blev sur på pappa som sen blev sur på mamma när vi kom hem. Jag fick sluta dricka Oboy.
4. Förr brukade jag rida flera gånger i veckan, jag älskade det. Nu blir jag knäsvag av att bara känna lukten av häst.
5. Jag är rädd för ankor, men försöker komma över det.
6. En gång dog en man i princip framför mina ögon, jag skulle flyga med pappas segelflyg. Han som dog kraschade framför oss med sitt plan när han skulle landa. 
7. Jag har varit olycklig större delen av mitt liv.
8. Min högsta dröm i livet är att känna mig trygg och upptäcka världen för att sedan dö lycklig.
9. Jag älskar kärlek.

Åtta länder du vill besöka: 
1. Indien
2. England
3. Grekland
4. Frankrike
5. Sydafrika
6. USA
7. Egypten
8. Australien

Sju saker du tänker ofta på:
1. Framtiden
2. Killar är en självklarhet
3. Vänner
4. Mig själv
5. Gud
6. Kläder och andra saker
7. Hur jag ska gå till väga för att bli lycklig

Sex saker du vill göra innan du dör:
1. Bo i ett kollektiv med sötaste vänner med pojkvänner.
2. Fota världens alla hörn och kanter.
3. Träffa en pojke som stannar hos mig livet ut och håller mig hårt tills jag känner mig trygg.
4. Hoppa fallskärm.
5. Få en dotter som jag ska döpa till (hemligstämplat) ingen får sno hennes namn, endast trogna som aldrig skulle sno ifrån mig får veta.
6. Få huvudrollen för en gångs skull. 

Fem personer som betyder mycket:
1. Min andra hälft, bästa vän och syster Isabelle.
2. Magdalena.
3. Alla dessa pojkar.
4. Trasdockorna.
5. Blomsterflickorna Lydia, Erica och Rebecca.

Fyra saker du faller för:
1. Brunt hår.
2. Uppmärksamhet.
3. Mod.
4. Gitarrspel och pianospel.

Tre av dina favoritbloggar:
1. Monkinodraw
2. Karin
3. Ludde

Två av dina favoritlåtar just nu: 
1. Du finns inom mig - Divina Sarkany
2. Sober (acoustic version) - Loreen

En önskan:
1. Lycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar