lördag 30 juni 2012

To infinity and beyond my mind.



Det händer inte mycket idag, och det är bra. Jag är nu hemma ifrån Mellanlägret, ett kristet läger, där man har varit ledare för små barn i snart en vecka. Minnena från denna nya upplevelse är många, likaså är också mina mygg och knottbett som sträcker sig upp till det näst intill otroliga antalet 50+. Känslorna har varit en gott- och blandat påse då jag har känt allt ifrån att brista ut i gråt av utmattning och ansvarspress till magiska känslor av kärlek, glädje och lycka. Kommer sakna alla barn som har gett mig så många leenden på mina läppar och ryggont, men jag skulle nog inte orkat en dag till med dem tyvärr. Nu ska jag försöka samla mig och ta vara på allt jag upplevt i mitt minne, sen blir det att äta lite frukost och komma in i den gamla vardagliga rytmen. Är djupt tacksam av att ha fått vara med, men är osäker om det blir en repris nästa år. Längtar iaf till Ungdomslägret som äger rum i augusti då man själv får vara deltagare istället för ledare.
Puss på detta läger och alla barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar