torsdag 7 juni 2012

Pinsam sanning





























Hej! Idag vågar jag nästan säga att jag är frisk, få se om jag gör det imorrn istället :P Nu e det så iaf att jag visar upp en liten teckning som jag ritat för ett tag sen nu. Det pinsamma med detta är då att det var meningen att jag skulle måla av John Lennon men resultatet blev mer likt en gammal och drogad Harry Potter. Vad gick snett?! Åh fy.. Detta var då inte särskilt bra gjort alltså. Men jaja, bättre lycka nästa gång! Nu går jag och lägger mig.


2 kommentarer:

  1. tycker det e likt John Lennon!! Kanske en blandning av honom och Harry Potter.. Fast mest lennon! haha. Men väldigt snyggt målat i vilket fall tycker jag! Krya Gumman!!! <3 Miss U

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Mest Harry Potter enligt mig :P
      Men som sagt.. något gick lite snett när jag målade x'D

      Radera