onsdag 20 juni 2012

Oslagbart som tusan

Tjippevipp!
Nu skriver jag ett litet midnattsinlägg om vad jag har haft för mig de senaste 48 timmarna denna sommar. I måndags så var det filmkväll och mys hemma hos min sötaste Ica tillsammans med Ludde. Vilket var näst intill perfekt då regnet smattrade utanför hela dagen och vi låg invirade i filtar med film under det trygga hustaket. Det blev övernattning i Icas lilla stuga. Dagen därpå bar det av ner till stan där vi skulle möta upp Becca. Alltså bort ifrån landets lugna harmoniska vrå till en mera van atmosfär av avgaser och tjut inne i staden. Efter regn kommer solsken sägs det och nu kan jag inte göra annat än att hålla med, idag lyste solen mot oss som ett tecken på att dagen skulle bli en utav dem bästa. Målet med dagen var skeppsviken där en picknick tog plats, största delen av dagen spenderades där och blev så mycket mer än bara en helt vanlig picknick.



Hihi! Detta var bara ett fåtal av alla de foton som blev tagna från dag två. Inga på Becca heller, men ska bara höra med henne ifall det är okej om jag lägger in några som hon är med på.
Nu ska jag sova, hoppas ni redan ligger och sussar gott i era sängar. Puss på er <3




2 kommentarer:

  1. DU är oslagbar som tusan! Lär mig skriva kvinna! <3

    Btw, de här dagarna glömmer jag aldrig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tihi! tack söte <3 Vadå lära DIG skriva? det kan du ju redan .

      Ne, de är rätt så oförglömliga ;D

      Radera