onsdag 9 maj 2012

När humöret är bättre än vädret

Hejsan!
   Idag känns optimismen på topp! Eller hur man nu säger det. Iaf så mår jag kalasbra! Trots det gråa regniga vädret och plugg i mängder. Jag känner mig full av inspiration och optimism. En förändring är på väg, det vet jag. Och för att symbolisera denna underbara känsla så funderar jag på att även göra lite ändringa i min blogg, kanska skaffa en nu header eller utvidga ämnena av mina inlägg.. Det kommer bli bra. Det är lika säkert som amen i kyrkan och som pastellfärger på mina naglar!

Pyss
___________________________________________________________________________________
Update

Så nu har jag pysslat lite grann. Inga större förändringar bara ändrat strukturen på kategorierna, gjort en ny renare mall och tänkt igenom en ny kategori. Funderar fortfarande på om jag ska fixa en ny header för isf får jag göra det en annan dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar