fredag 18 maj 2012

Forever alone och awesome

Hellu! Idag har jag varit ganska övergiven.. Hehe. Alla mina vänner är nu utomlands, i Polen och Italien, och jag är kvar här. Hmm.. Borde kanske skaffa mig några extra vänner? Men iaf, nu får jag lite tid till att kompensera min frånvaro på bloggen. Får väl säga lite kort och gott om va jag har gjort med min ensamtid. 
Först blev det en god frukost med te och rostade mackor.


Senare hängde jag tvätt med min kära vän spotify och dansade genom de starka men väldoftande lukterna av rena kläder.

Sen när man hade absolut ingenting att göra gick jag ut på en liten promenix. 

Tillslut så hände inte så mycket mer.. Jag blev klar med en skoluppgift och kollade på Notting Hill som gick på tv. Känner nu att detta är ett väldans onödigt inlägg men är ändå värt att ta med på grund av min ansträngning till att göra i ordning bilder med mera.
Nu ska jag sova, och hoppas på en bättre dag imorrn. Godnatt världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar