lördag 21 april 2012

U mean lika a boss? NO! I mean like a virgin

Hej vetebulle och toarulle!
Ska berätta lite kort om vad jag har för mig. Under helgen nu (fredag-lördag) har jag varit på IGN. Som är som ett litet kristet läger, I Guds Närvaro. Tycker det är höjdpunkten i livet just nu! Så på hela fredag förmiddag var jag taggad till månen och tre varv runt merkurius. 


Jag valde kläder med omsorg och kände mig som en riktig luffare. Hade också fått låten Like a virgin av Madonna på hjärnan som jag dansade till och sjöng konstant i tre timmar (med en minimal överdrift).





























Denna kväll har jag kämpat med min nya mobil och försökt lära mig hur instagram fungerar. (Gammal mobil, stenåldersflickan Nokia och ny mobil, Lilla Greta LG). Men nu ska jag sova för att sedan nästa dag simma och förbereda mig inför nationella proven som börjar nästa vecka med att hålla ett tal.

1 kommentar:

  1. IGN var seriöst nåt av det bästa på länge! Bäst bäst bäst! <3 vänner, Gud och myshelg!

    SvaraRadera