fredag 6 april 2012

Högt ärade delikatobollar


Tjosan! Ursäktar ännu en gång för dåligt uppdatering men jag har inget liv just nu. Hehe.. Men denna veckan var det FNvecka på Akademin och innebörden med det orkar jag inte förklara. Hur som haver så var jag inte särskilt glad igår kväll över talet som skulle hållas i morse (se bild ovan). Men duktig som jag e gjorde jag det finfint och vann en biobiljett i slutet av dagen för bästa talande (jo, jag är onödigt stolt). Det blir att kolla Titanic i 3D på påsklovet. För övrigt så skulle man spöka upp sig i kostym o pampiga skor för att få vara med (se bilder nedan). Fy vad jag är rolig med mina parenteser (ironisk röst).  Tjejan vid min sida är min partner och medarbetare denna veckan (Hon råkar också vara min ybersöta bästaste vän). Hoppas hon inte tar illa vid av att bilderna på oss visas upp (Ni måste hålla med om att hon faktiskt är jättefin). Imorrn har jag fullt upp, mer säger jag inte nu. Puss världen <3





Bangladesh rules! like a boss B)

1 kommentar: