fredag 13 april 2012

Att vara sexig är inte mitt mål


























God eftermiddag världen! Just nu så sitter jag på mitt rum och slösar bort de sista timmarna av denna fredag och tänkte att jag kunde skriva lite här. Idag har jag fått mig ett par löparskor som kommer passa bra till när jag nästa vecka ska återuppta min löpning. Lite mera motion kan ju inte skada. Jag motionsimmar ju för övrigt tre gånger i veckan (alla dar denna veckan pga påsklov) men ska utöka det med att springa tre gånger i veckan. Så här har vi de nya dojjorna.  Nu ska jag ge er lite backstage under min superproffsiga webkamera photoshoot.


























Katten Flisan kom och fick en puss.



























Jag tänkte visa min otroliga vighet med att ta foten bakom huvudet. Vilket inte var problematiskt!


























Jag försökte vara neutral i mitt något hysteriska tillstånd efter en sorts fotincident.

























Jag började bli trött ...


























Bestämde mig för att fort slänga ihop detta för att sedan kolla på Sex and the city resten av kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar