onsdag 14 mars 2012

Jag tror mitt hjärta blöder -Nej! mina fötter

Bus och kräm!
Nu är jag smått bekymrad pga olika anledningar. För det första så är jag trött efter både simning på morgonen och sedan idrott i skolan. För det andra så blöder mina fötter efter idrotten då det var fotboll och jag inte hade några skor. För det tredje så är mitt och syrrans godis snart slut.. Stackars mig.

Men jag är lite glad över vissa grejjor också. Jag köpte en ny jacka igår som jag tycker om stenmycket! Och så betalade mamma så då är man inte bruspank heller. (Tummen upp för mammor som betalar)

Jag fick också köpt ett par nya jeans som sitter som ett klistermärke på en näsa, alltså helt perfekt. 

Och till sist så är jag mycket glad över den simpla tekniken som kallas webkamera så man slipper ta fram systemkameran när man är så trött som jag är nu. Länge leve simpel teknik för dagar som denna!

Medverkande i inägget; Huvudperson: Mig, Bakdansare: Hundarna Irma och Bosco, Övriga aktörer: Blodiga fötter och karamellkungen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar