torsdag 23 februari 2012

Genom eld och vatten åker min rymdbuss


























Hejsansvejsan! Igår regnade det hundar och katter hela dan och det var väl kul för vissa antar jag. Hur som helst så deppa jag inte ihop av regnet. Jag tog min kånken och åkte te torp köpcentrum för att spendera regndagen med min kära vän Magdalena där. Det var kul! Sen åkte vi in till stan till kvällen och då fick min kånken äntligen chans att åka med västtrafiks nya rymdbussar. Det gjorde hans dag. Magdalena gjorde min.
Puss världen!

1 kommentar:

  1. Känner att jag är världssämst på att kommentera här även om jag är inne och läser jätteofta typ... Så får bli en liten kommentarsbomb här!

    Åhh, det var en fin dag! Precis som alla dagar med dig! :) Du gjorde min dag! Bokrea i mitt <3 Förövrigt så blev jag väldigt glad när jag läste det här inlägget när du hade lagt ut det... :)

    SvaraRadera